Dag 35 Weer fietsen en ijs! 23-06-26
Vanochtend zijn we de dag nuttig begonnen met de was en de gebruikelijke campingklusjes. Voor de lunch stapten we weer op de fiets naar het dorp, om daarna nog een mooi rondje door de omgeving te maken.
Tijdens onze fietstocht zijn we even gestopt bij het industriële cultuurkwartier Kvarteret Bryggeriet om een kijkje te nemen bij een tentoonstelling van moderne kunst.
Nou, dat was eerlijk gezegd niet helemaal onze smaak, dus daar waren we snel weer uitgekeken!
Heel toevallig kwamen we op de terugweg de beroemde ijszaak van Nora weer tegen. Tja, dan móét je natuurlijk wel weer even van de fiets stappen. Dit keer stond er gelukkig geen enorme Efteling-rij en hielden we het bij een bescheiden versie. Het smaakte in elk geval weer heerlijk! Nu weer lekker terug op de camping om te genieten van de rest van de dag.


